سرلشکر موسوی: ارتش در بلایا و بحران‌ها پیش قدم است-راهبرد معاصر
سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد واکنش محمدرضا عارف به شهادت اسماعیل هنیه قالیباف: ایران و جبهۀ مقاومت از خون برادر شهید خود نخواهد گذشت اطلاعیه جدید سپاه: پاسخ سخت و دردناک مقاومت در راه است آیت‌الله جنتی: جبهه مقاومت باصلابت‌تر به مسیرش ادامه خواهد داد دعوت شورای هماهنگی از عموم مردم برای حضور در تجمع امروز رهبر انقلاب: رژیم صهیونی زمینه‌ مجازات سختی را برای خود فراهم ساخت واکنش‌ها به ترور اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس پیکر شهید اسماعیل هنیه در تهران تشییع می‌شود واکنش مسعود پزشکیان به ترور اسماعیل هنیه

سرلشکر موسوی: ارتش در بلایا و بحران‌ها پیش قدم است

فرمانده کل ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در امدادرسانی و مردم یاری در بلایا و بحران‌ها همواره پیشقدم بوده است، به‌طوری که مقام معظم رهبری بارها از طرح‌های مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی ارتش ابراز خرسندی فرموده‌اند.
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۳ - ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - 2022 February 24
کد خبر: ۱۲۳۷۰۴

به گزارش راهبرد معاصر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش در بازدید از یگان‌های قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش و در جمع فرماندهان و کارکنان این یگان‌ها اظهار داشت: نقطه عطف بیانیه گام دوم انقلاب، آمادگی برای ظهور حضرت صاحب‌الزمان (عج) است و باید با افزایش بیش از پیش ایمان، دانش و روحیه، این آمادگی را کسب کنیم.

امیر موسوی افزود: قبل از انقلاب، حاکمان، نوکر و ذلیل قدرت‌های استعماری بودند و اجازه هیچ کاری را بدون دستور ابرقدرت‌ها نداشتند و سفرای کشورهای غربی برای شاه ایران تعیین تکلیف می‌کردند،‌ ولی امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، سرنوشت‌مان را خودمان تعیین می‌کنیم و به اذعان دشمنان، بدون خواست و اراده ایران در منطقه، هیچ کاری شدنی نیست و این دستاورد با تلاش و مجاهدت نیروهای مسلح بدست آمده است.

وی با تاکید بر اینکه ملت شریف ایران همواره قدردان این نظام مقدس هستند، اظهار داشت: ایثار جان برای امنیت و آسایش هموطنان در ارتش یک فرهنگ سازمانی و عشق به ولایت و رهبری و خدمت به مردم در دل و جان کارکنان شریف ارتش نهادینه شده است. این مهم را جهانیان و ملت عزیز ایران اسلامی در سانحه هوایی اخیر در عمل دیدند.

فرمانده کل ارتش با اشاره به طرح‌های مردمیاری ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در امدادرسانی و مردم یاری در بلایا و بحران‌ها همواره پیشقدم بوده است، به‌طوری که مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا(مدظله‌العالی) بارها از طرح‌های مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی ارتش ابراز خرسندی فرموده‌اند.

کلمات کلیدی: ارتش
مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده